REGULAMIN
- Adres www (link) do logowania się kandydatów do Technikum nr 3 w Chojnicach
https://nabor-pomorze.edu.com.pl/
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 2 /2025 r.
Dyrektora Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach
Regulamin przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach na rok szkolny 2025/2026
Podstawa prawna:
- 25 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.) ;
- rozporządzenie MEN z dnia 3 kwietnia 2025 w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół i placówek i centów (Dz. U. z 2025 r. poz. 464);
- Zarządzenie Nr 15/2025 POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY z dnia 28 stycznia 2025 roku w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego w województwie pomorskim na rok szkolny 2025/2026.
REKRUTACJA DO TECHNIKUM NR 3 IM. BOHATERÓW SZARŻY POD KROJANTAMI W CHOJNICACH
§ 1
- W roku szkolnym 2025/2026 Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach bierze udział w rekrutacji elektronicznej i uczeń poddaje się jej wynikom logując się na stronie: https://nabor-pomorze.edu.com.pl/kandydat/app/
- W przypadku przeliczania na punkty wyników egzaminu ósmoklasisty, o którym mowa w art. 134 ust. 2 pkt 1, art. 137 ust. 6 pkt 1, art. 140 ust. 3 pkt 1 i art. 143 ust. 3 pkt 1 ustawy – Prawo oświatowe:
- wynik przedstawiony w procentach z:
- języka polskiego,
- matematyki
- mnoży się przez 0,35;
- wynik przedstawiony w procentach z:
- wynik przedstawiony w procentach z:
- języka obcego nowożytnego
- mnoży się przez 0,3.
- W przypadku przeliczania na punkty ocen z zajęć edukacyjnych, o których mowa w art. 134 ust. 2 pkt 2, 135ust. 4 pkt 1, art. 137 ust. 6 pkt 2, art. 139 ust. 2 pkt 2, art. 140 ust. 3 pkt 3 i art. 143 ust. 3 pkt 2 ustawy – Prawo oświatowe, wymienionych odpowiednio na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, za oceny wyrażone w stopniu:
- celującym – przyznaje się po 18 punktów;
- bardzo dobrym – przyznaje się po 17 punktów;
- dobrym – przyznaje się po 14 punktów;
- dostatecznym – przyznaje się po 8 punktów;
- dopuszczającym – przyznaje się po 2 punkty.
- W postępowaniu rekrutacyjnym do szkół ponadpodstawowych w powiecie chojnickim punktowane są oceny z następujących przedmiotów:
- języka obcego nowożytnego
- język polski
- język obcy
- matematyka
- informatyka
Zapisane na świadectwie ukończenia szkoły.
- Maksymalna liczba punktów za oceny na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej –
Za uzyskanie świadectwa ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem – przyznaje się 7 punktów.
- Zawody wiedzy będące konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim organizowanym przez kuratorów oświaty:
- uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim organizowanym przez kuratorów oświaty na podstawie zawartych porozumień:
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
- tytułu laureata konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przyznaje się 7 punktów,
- tytułu finalisty konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przyznaje się 5 punktów;
- uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu międzynarodowym albo ogólnopolskim, przeprowadzanym zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie 22 ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 r. poz. 750, 854, 1473 i 1933), zwanej dalej „ustawą o systemie oświaty”:
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
- tytułu laureata konkursu interdyscyplinarnego – przyznaje się 7 punktów,
- tytułu finalisty konkursu interdyscyplinarnego – przyznaje się 5 punktów;
- uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu wojewódzkim organizowanym przez kuratora oświaty:
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego –
- uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim organizowanym przez kuratorów oświaty na podstawie zawartych porozumień:
przyznaje się 7 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego –
przyznaje się 5 punktów,
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 7 punktów,
- tytułu laureata konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przyznaje się 5 punktów,
- tytułu finalisty konkursu tematycznego albo interdyscyplinarnego – przyznaje się 3 punkty;
- uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim lub wojewódzkim, przeprowadzanym zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie 22 ust. 6 ustawy o systemie oświaty:
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 10 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu interdyscyplinarnego – przyznaje się 7 punktów,
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – przyznaje się 7 punktów,
- tytułu laureata konkursu interdyscyplinarnego – przyznaje się 5 punktów;
- uzyskanie wysokiego miejsca nagrodzonego lub uhonorowanego zwycięskim tytułem w zawodach wiedzy innych niż wymienione w pkt 1–4, artystycznych i sportowych,
organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu:
- międzynarodowym – przyznaje się 4 punkty,
- krajowym – przyznaje się 3 punkty,
- wojewódzkim – przyznaje się 2 punkty,
- powiatowym – przyznaje się 1 punkt.
- W przypadku gdy kandydat ma więcej niż jedno szczególne osiągnięcie z takich samych zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, o których mowa w ust. 6, na tym samym szczeblu oraz z tego samego zakresu, o którym mowa w ust. 6, wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przyznaje się jednorazowo punkty za najwyższe osiągnięcie tego ucznia uzyskane w tych zawodach w dowolnej klasie szkoły podstawowej lub szkoły artystycznej realizującej kształcenie
ogólne w zakresie szkoły podstawowej, z tym że maksymalna liczba punktów możliwych do
przyznania za wszystkie osiągnięcia wynosi 18 punktów.
- W przypadku przeliczania na punkty kryterium za osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej,
w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu, o których mowa w art. 134 ust. 2 pkt 4 lit. b, art. 137 ust. 6 pkt 4 lit. b, art. 140 ust. 3 pkt 5 lit. b i art. 143 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy – Prawo oświatowe, przyznaje się 3 punkty.
- W przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do egzaminu ósmoklasisty, na podstawie art. 44zw ust. 2 i 4 ustawy o systemie oświaty, przelicza się na punkty oceny z języka polskiego, matematyki, języka obcego nowożytnego wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przy czym za uzyskanie z:
- języka polskiego i matematyki oceny wyrażonej w stopniu:
- celującym – przyznaje się po 35 punktów,
- bardzo dobrym – przyznaje się po 30 punktów,
- dobrym – przyznaje się po 25 punktów,
- dostatecznym – przyznaje się po 15 punktów,
- dopuszczającym – przyznaje się po 10 punktów;
- języka obcego nowożytnego oceny wyrażonej w stopniu:
- celującym – przyznaje się po 30 punktów,
- bardzo dobrym – przyznaje się po 25 punktów,
- dobrym – przyznaje się po 20 punktów,
- dostatecznym – przyznaje się po 10 punktów,
- dopuszczającym – przyznaje się po 5 punktów.
- języka polskiego i matematyki oceny wyrażonej w stopniu:
- W przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do danego przedmiotu lub przedmiotów objętych egzaminem ósmoklasisty na podstawie art. 44zz ust. 2 ustawy o systemie oświaty ocenę z danego przedmiotu, z którego jest przeprowadzany egzamin ósmoklasisty i którego dotyczy zwolnienie, wymienioną na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przelicza się na punkty w sposób określony w ust. 9.
- W przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do egzaminu ósmoklasisty na podstawie art. 44zw ust. 2 i 4 ustawy o systemie oświaty ocenę z języka obcego nowożytnego, z którego jest przeprowadzany egzamin ósmoklasisty, wymienioną na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, przelicza się na punkty w sposób określony w ust. 1 pkt 2, z tym że na punkty jest przeliczana wyższa ocena z języka obcego nowożytnego.
§ 2
- O kolejności przyjęć kandydatów do klasy pierwszej Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach decyduje liczba uzyskanych przez nich punktów rekrutacyjnych.
- Laureat lub finalista ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej oraz laureat konkursu przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim, przeprowadzonych zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 22 ust. 2 pkt 8 ustawy, są przyjmowani w pierwszej kolejności do publicznej szkoły ponadpodstawowej, jeżeli spełniają odpowiednio warunki, o których mowa w art. 134 ust.1.
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego, na drugim etapie przyjmuje się kandydatów z problemami zdrowotnymi ograniczającymi możliwość wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia, potwierdzonymi opinią publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej.
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie następujące, mające jednakową wartość, kryteria:
- wielodzietność rodziny kandydata ( oznacza to rodzinę z trójką dzieci i więcej);
- niepełnosprawność kandydata;
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
- samotne wychowanie kandydata w rodzinie;
- objęcie kandydata pieczą zastępczą.
§ 3
- O przyjęcie do klasy pierwszej pierwszej Technikum nr 3 Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach mogą ubiegać się absolwenci szkoły podstawowej.
- Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do klasy pierwszej Technikum nr 3 powinni posiadać zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kształcenia w określonym zawodzie. Skierowanie na badanie lekarskie szkoła wydaje do 16 lipca 2025 r.
§ 4
1.W procesie rekrutacyjnym kandydaci posługują się kopiami następujących dokumentów:
- Do podania do szkoły należy dołączyć:
- poświadczoną kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, które jest równocześnie potwierdzeniem osiągnięć, o których mowa w § 1 niniejszego regulaminu,
- poświadczoną kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ośmioklasisty,
- zaświadczenia o aktywności na rzecz innych ludzi,
- zaświadczenia potwierdzające szczególną sytuację kandydata,
- 2 zdjęcia (podpisane na odwrocie),
- wolę uczestnictwa w lekcji religii/etyki,
- wolę uczestnictwa z zajęciach z zakresu edukacji zdrowotnej
- wolę uczestnictwa w zajęciach kaszubskiego,
- ewentualne dokumenty wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną (opinia po badaniach, orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania, orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).
Kopie dokumentów poświadcza Dyrektor macierzystej szkoły podstawowej kandydata.
- Wniosek o przyjęcie do szkoły podpisują: kandydat oraz rodzice.
- W przypadku zmiany preferencji wniosek o przyjęcie do szkoły złożony w szkole pierwszego wyboru winien być wycofany przez rodziców kandydata, a dalsza rekrutacja przebiega z uwzględnieniem postanowień określonych w § 2 i 3 niniejszego regulaminu.
- Kandydaci do szkół ponadpodstawowych biorący udział w elektronicznym naborze, składają dokumenty jedynie w pierwszej z wybranych przez siebie szkole ponadpodstawowej.
- Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych biorących udział w elektronicznym naborze odbywa się w ten sposób, że kandydat przyjmowany jest do oddziału znajdującego się na najwyższej pozycji spośród wszystkich oddziałów wskazanych w jego wniosku o przyjęcie do szkoły, do którego liczba punktów rekrutacyjnych zgromadzonych przez kandydata z uwzględnieniem dodatkowych kryteriów jest wystarczająca do przyjęcia.
- Rodzice kandydatów/ pełnoletni kandydaci po zapoznaniu się z wynikami rekrutacji zobowiązani są do potwierdzenia woli podjęcia nauki w szkole, składając oryginały dokumentów, o którym mowa w 1 oraz zaświadczenie o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu w terminie do 18 lipca 2025 r. do godz.15.00.
- Niezłożenie potwierdzenia, o którym mowa w 6 jest równoznaczne z rezygnacją kandydata z podjęcia nauki w danej szkole, co oznacza skreślenie kandydata z listy przyjętych.
§ 5
- W roku szkolnym 2025/2026 prowadzi się nabór do:
Zawód | Liczba oddziałów | Liczba uczniów * | Przedmioty rozszerzone | Przedmioty punktowane |
technik grafiki i poligrafii cyfrowej | 1 | 34 | j. angielski, matematyka | język polski, matematyka, język angielski, informatyka |
technik fotografii i multimediów | 1 | 34 | j. angielski, matematyka | |
technik hotelarstwa | 1 | 34 | j. angielski, matematyka |
- Ustala się następujący harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach na rok szkolny 2025/2026:
Rodzaj czynności | Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. | od 15 maja 2025 r. do 30 maja 2025 r. do godz. 15.00 |
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły oraz o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty. | do 8 lipca 2025 r. do godz. 15.00 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym ustalonych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) okoliczności wskazanych w oświadczeniach. | do 14 lipca 2025 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. | 15 lipca 2025 r. |
Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badanie lekarskie. | do 16 lipca 2025 r. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo kandydata pełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe- także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu. | do 18 lipca 2025 r. do godz. 15.00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. | 21 lipca 2025 r. do godz. 14.00 |
Rekrutacja uzupełniająca
Rodzaj czynności | Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. | od 21 lipca 2025 r. do 23 lipca 2025 r. do godz. 15.00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. | 1 sierpnia 2025 r. do godz. 15.00 |
Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badanie lekarskie. | od 21 lipca 2025 r. do 1 sierpnia 2025 r. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo kandydata pełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu. |
od 4 sierpnia 2025 r. do 7 sierpnia 2025 r. do godz. 15.00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. | 8 sierpnia 2025 r. do godz.14:00 |
§ 6
REGULAMIN PRACY KOMISJI REKRUTACYJNEJ
- W celu przeprowadzenia rekrutacji do klasy pierwszej Technikum nr 3 dyrektor szkoły powołuje Komisję Rekrutacyjną.
- W skład komisji rekrutacyjnej przeprowadzającej postępowanie rekrutacyjne do szkoły wchodzi co najmniej 3 nauczycieli tej szkoły.
- W skład komisji rekrutacyjnej nie mogą wchodzić:
- dyrektor szkoły, w której działa komisja rekrutacyjna,
- osoba, której dziecko uczestniczy w postępowaniu rekrutacyjnym przeprowadzanym do danej szkoły.
- Dyrektor szkoły może dokonywać zmian w składzie komisji rekrutacyjnej, w tym zmiany osoby wyznaczonej na przewodniczącego komisji.
- Do zadań komisji rekrutacyjnej należy:
- sporządzenie listy kandydatów, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej, w przypadku których zweryfikowano wniosek, o którym mowa w art. 149 ustawy – Prawo oświatowe, w tym zweryfikowano spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym;
- sporządzenie informacji o podjętych czynnościach, o których mowa w art. 150 7 ustawy –
Prawo oświatowe;
- sporządzenie informacji o liczbie punktów przyznanych poszczególnym kandydatom po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego lub postępowania uzupełniającego;
- sporządzenie listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych oraz sporządzenie listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
- Przewodniczący komisji rekrutacyjnej umożliwia członkom komisji zapoznanie się z wnioskami o przyjęcie do szkoły i załączonymi do nich dokumentami oraz ustala dni i godziny posiedzeń komisji.
- Posiedzenia komisji rekrutacyjnej zwołuje i prowadzi przewodniczący
- Prace komisji rekrutacyjnej są prowadzone, jeżeli w posiedzeniu komisji bierze udział co najmniej 2/3 osób wchodzących w skład komisji.
- Osoby wchodzące w skład komisji rekrutacyjnej są obowiązane do nieujawniania informacji o przebiegu posiedzenia komisji i podjętych rozstrzygnięciach, które mogą naruszać dobra osobiste kandydata lub jego rodziców, a także nauczycieli i innych pracowników szkoły.
- Protokoły postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego zawierają: datę posiedzenia komisji rekrutacyjnej, imiona i nazwiska przewodniczącego oraz członków komisji obecnych na posiedzeniu, a także informacje o czynnościach lub rozstrzygnięciach podjętych przez komisję rekrutacyjną w ramach przeprowadzanego postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego. Protokół podpisuje przewodniczący i członkowie komisji rekrutacyjnej.
- Do protokołów postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego załącza się listy kandydatów sporządzone przez komisję rekrutacyjną w ramach przeprowadzanego postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego.
- Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych, przyjętych i nieprzyjętych podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły. Listy zawierają nazwiska i imiona kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższa liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
- Dzień podania do publicznej wiadomości listy jest określony w formie adnotacji umieszczonej na liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
- W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni mogą wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata. Uzasadnienie, które musi zawierać przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym, sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego z wnioskiem.
- Rodzice kandydata lub kandydat pełnoletni mogą wnieść do dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania.
- Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, Komisja Rekrutacyjna przeprowadza rekrutację uzupełniającą, która powinna zakończyć się do końca sierpnia roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który jest przeprowadzana
- Zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego dane osobowe kandydatów oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do danej szkoły.
- Natomiast dane osobowe kandydatów nieprzyjętych, zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego, są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba, że na rozstrzygnięcie dyrektora wniesiona została skarga do sądu administracyjnego i postępowanie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.
§ 7
Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 marca 2025 r.